Meer halen uit je eigen data

Data & Analytics

Als mediaspecialisten geloven wij dat het essentieel is om data te koppelen aan digitale marketingprestaties. Door data en inzichten toe te voegen, is de kans groot dat campagnes beter presteren. Het is ook van cruciaal belang om je datainfrastructuur op orde te hebben in een wereld zonder cookies. Ondanks de opkomst van AI kun je niet zonder je eigen first-party data. Zonder klantdata, geen optimale prestaties.

Analytics & tag management

Wij zorgen ervoor dat alle marketingtracking correct is ingesteld in programma’s zoals Meta, Campaign Manager en Google Analytics 4.

Server Side Tagging

Client-side tagging is niet langer effectief in een omgeving waar third-party cookies worden geblokkeerd. Wij zorgen ervoor dat je data server-side wordt opgeslagen en daardoor bruikbaar blijft.

CDP’s & Activatie

Om effectieve klantervaringen mogelijk te maken, is het belangrijk om data veilig op te slaan. CDP’s (Customer Data Platforms) zijn hier de oplossing voor. Wij helpen je met het selecteren, beheren en optimaliseren van je CDP. Daarnaast zorgen wij ervoor dat deze data wordt geactiveerd via mediagebruik en relevante use cases. Zo behaal je resultaat.

First party data strategie

Om over vijf jaar nog steeds voorop te lopen in de markt, helpen wij je graag met je first-party datastrategie. Wij zorgen ervoor dat je data gaat presteren.

Ook meer uit jouw data halen?

News & Events bij Draft Digital