Amsterdam, 8 april – Lot of Happiness loterij zet zich in om extra fondsen te werven voor goede doelen in Nederland en is verheugd om de strategische samenwerking met Draft Digital aan te kondigen.
De samenwerking heeft als doel om van Lot of Happiness een innovatieve en onderscheidende speler te maken in het competitieve loterijenlandschap. Samen met Draft Digital zal de komende jaren gebouwd worden aan een onderscheidende digitale strategie om middels verschillende marketingactiviteiten een breder publiek te bereiken.
“Lot of Happiness draait om positieve impact maken. Dit doen we doordat we zo’n 50% van onze inkomsten afdragen aan goede doelen die bijdragen aan het welzijn van het kind“, aldus Frits van der Laan, CMO bij Lot of Happiness. “De samenwerking met Draft Digital sluit perfect aan bij onze ambitie om bekender te worden en te groeien in een volwassen loterijenmarkt. We geloven dat deze samenwerking ons zal helpen om nog meer onderscheidend te worden en meer deelnemers te bereiken en aan ons te binden.“
“We kijken ernaar uit om met Lot of Happiness te samenwerken, in een jaar wat heel bepalend voor hen zal zijn“, aldus Erik Hornung, eigenaar bij Draft Digital. “Ons streven voor de komende tijd is een onderscheidende en toekomstvaste marketing setup te bouwen, inclusief de koppeling met een goedwerkend CRM systeem. We willen een langdurende impact hebben op de manier waarop deelnemers zich binden aan Lot of Happiness en haar goede doelen. Wij zijn erg verheugd om hier een bijdrage aan te kunnen leveren.“
Over Lot of Happiness
Lot of Happiness steunt op een leuke en toegankelijke manier goede doelen met de inkomsten van haar loterij. Zij vindt dat alle goede doelen, groot of klein, steun verdienen. Met hun deelname aan de loterij helpen de deelnemers hun goede doel naar keuze een positieve impact te maken. Lot of Happiness is een loterij waarbij je stem telt en je impact groot is. En waarbij je ook nog eens kans maakt op mooie prijzen. Win-win dus.