Brout, specialist in leiderschaps en organisatieontwikkeling, en digitaal marketingbureau Draft Digital gaan een strategische samenwerking aan. Door de krachten te bundelen willen beide partijen het bereik en de impact van Brout’s leiderschapstrajecten vergroten via slimme digitale marketingoplossingen en integratie van CRM-data.
Met deze samenwerking zet Brout een volgende stap in het professionaliseren en opschalen van haar marketingaanpak. De keuze viel op Draft Digital vanwege de combinatie van technische expertise en creatieve strategie.
“De koppeling met onze CRM-data en de manier waarop Draft Digital digitale marketing inzet, spraken mij direct aan,” zegt Jan van Aalderden, Director of Sales & Marketing bij Brout. “Ik ben ontzettend blij met deze samenwerking en kan niet wachten om te starten.”
Ook bij Draft Digital is er enthousiasme over de samenwerking.
“Het is heel vet om vraag en aanbod bij elkaar te brengen op het gebied van inspirerende leiderschapstrajecten,” aldus Lars Postmus, oprichter en eigenaar van Draft Digital. “Brout heeft een krachtige visie en wij kijken ernaar uit om die via digitale kanalen verder te versterken.”
De komende maanden wordt gewerkt aan het integreren van Brout’s CRM-systemen met de marketingkanalen van Draft Digital. Hierdoor kan Brout haar doelgroepen nog gerichter benaderen en beter inspelen op de behoeften van klanten.
Amsterdam, 9 oktober 2025