Groei door relevante samenwerking

Fitzroy maakt campagne voor Overstappen.nl, met AI 

Na een uitgebreide bureauoriëntatie heeft Overstappen.nl haar ATL activiteiten ondergebracht bij Fitzroy | United Playgrounds. De onafhankelijke vergelijkingssite voor energie, verzekeringen en internet heeft ambitieuze groeidoelstellingen en kiest met Fitzroy voor een ondernemend bureau dat zowel merkopbouw als conversie kan versterken.

Arno Feenstra, Managing Director Overstappen.nl: “We zochten een creatieve partner die met ons kan meedenken in onze groeiplannen.  Samen gaan we de komende jaren het merk Overstappen.nl stevig neerzetten. We proberen zelf altijd door middel van innovatieve en slimme  oplossingen onze klanten te helpen te besparen op hun vaste lasten. Dan helpt het als je een partner hebt die zelf ook ondernemend in de wedstrijd zit. Fitzroy en haar zusje Mach8 ontwikkelden een totaalconcept middels AI waarin Kick de hoofdrol speelt en Overstappen.nl haar nieuwe slogan “Da’s altijd slim” introduceert. Met Kick als symbool voor Overstappen naar het best passende product, kunnen we  ons merk nu echt full-funnel neerzetten. En ja, het vergelijken van verschillende leveranciers en voorwaarden of gewoon direct het goedkoopste product afsluiten. Da’s altijd slim!” 

Jur Baart, oprichter Fitzroy | United Playgrounds: “Challengers kloppen vaak bij ons aan: ze willen zowel merkbouw als harde conversie. Voor Overstappen.nl hebben we een construct ontwikkeld waarmee het merk op ieder touchpoint doorvertaald kan worden. Samen met ons zusje Mach8 hebben we de kikker en de commercial volledig met AI geproduceerd, tegen relatief lage kosten. Dit smaakt naar meer.”

Credits
Bureau: Fitzroy | United Playgrounds
Productie AI: Mach8 | United Playgrounds
Voice-over: AI
Muziek: AI

Media: Draft Digital

Blogs die ook interessant zijn